Veelgestelde vragen

Algemeen

Waarom leasen als ik per maand kan betalen bij mijn telecomprovider?

Per maand betalen bij je telecomprovider betekent:
– BKR Registratie
– Veel hogere startersfee of maandbedrag
– Na gebruik eigendom, dus verkopen voordat je een nieuwe aanschaft

Bij Komio kan je altijd uit gaan van:
– Geen BKR Registratie
– Lagere startersfee en maandbedrag
– Inclusief verzekering, case en screenprotector
– Gemak bij het bestellen van je volgende device
– Oude devices worden altijd hergebruikt of gerecycled

Kan ik het device overnemen na mijn contract?

Ja, dat is zeker mogelijk.
Ook kan je het device tegen een gereduceerd bedrag blijven leasen, je kan het device laten vervangen voor een nieuwe of je kan het device terugsturen en het contract opzeggen.

Bestellingen

Wat is de gemiddelde levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen op werkdagen voor 17:00 worden, mits voorradig, op dezelfde dag nog verstuurd. Nieuwe iPhone gelanceerd? Dan is Komio afhankelijk van de leveringen van Apple en kan de bestelling op zich laten wachten. In dat geval gaat het leasecontract pas in als de telefoon is verstuurd.

Worden alle toestellen geleverd met SIM?

Nee, alle devices van Komio worden geleverd met een all risk verzekering en cover. Je kan dus gewoon je eigen SIM blijven gebruiken.

Waarom is mijn aanvraag afgekeurd?

Komio zal bij elke aanvraag een creditcheck doen. Dit gebeurt in samenwerking met Experian en Focum, die de kredietwaardigheid van alle consumenten bijhouden. Heb je hier vragen over of ben je het niet eens met de uitkomst, dan kan je rechtstreeks contact opnemen met Experian en Focum.

Experian: http://www.experian.nl/contact/contact-consumenten.html

Focum: https://www.focum.nl/consumenten/inzageverzoeken/

Komio zorgt ervoor dat een eventuele aanbetaling binnen 5 werkdagen teruggestort wordt.

Service

Wat moet ik doen bij schade?

Neem bij schade contact op met onze schadedesk. Dit doe je door te bellen naar 010 – 206 86 86.
Hierna wordt een verzendlabel verstuurd per email en kan het product opgestuurd worden ter reparatie.
Het device wordt binnen 5 werkdagen gerepareerd en teruggestuurd.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.
De waardering van komio.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.1/10 gebaseerd op 9 reviews.